Planuri de vara

Vara asta o sa imi fac cele mai frumoare planuri: sa nu imi fac planuri. Acesta este planul meu maret. Si sunt sigur ca o sa ma tin de planurile mele. Te intrebi de ce nu imi fac planuri? O sa iti spun in continuare de ce.

Planurile duc la dezamagiri

Planurile pe care mi le fac de fiecare data si nu ajung sa le infaptuiesc sunt cele mai mari dezamagiri. Mereu planuiam sa fac un anumit lucru, dar atunci cand realizam ca nu urma sa se intample eram foarte trist si ma gandeam ca toata aceasta asteptare si dorinta au fost degeaba. De aceea vara asta planuiesc sa nu imi fac planuri.


Chiar daca toti din jurul meu vor sa mearga in orasul x sau in tara y, vor sa viziteze anumite zone, anumite continente, sa traiasca eu stiu ce experiente, eu planuiesc doar sa nu imi fac planuri. Nu vreau sa imi fac planuri pe care sa le vad perfecte in capul meu, iar realitatea sa ma izbeasca ca un zid.

Planurile sunt pentru oamenii care sunt obsedati de putere si organizare, iar eu nu mai vreau sa fiu asa. Vreau ca maine sa ma trezesc cu chef de mers pe munte, sa ma urc in primul tren si sa fac cea mai frumoasa drumetie pe care am trait-o vreodata. Vreau ca atunci cand simt ca trebuie sa iau o pauza sa nu ma opreasca planurile de a munci mai mult.

Lipsa planurilor inseamna mai multa libertate. Vara asta vreau sa fiu liber si fara planuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu