Tu cat de mult iti iubesti viata?

Intrebarea zilei este una pe cat de simpla, pe atat de complicata pentru unii oameni. Am ajuns sa traim atat de mult ancorati in propriile vanitati incat am uitat sa traim pur si simplu. Iar prin pur si simplu ma refer la sensul de baza al cuvintelor: PUR si SIMPLU.

Cand ne-am transformat asa? De ce nu mai putem fi la fel ca inainte? Lumea moderna ne-a acaparat cu totul si ne traim toate clipele vietii inconjurati de tehnologie si confort fara sa ne gandim ca va veni o zi in care vom plati pentru toate aceste lucruri.

Practic, am uitat sa ne facem bine noua insine. Nici macar altor persoane nu le mai vrem binele. Din contra. Sa moara si capra vecinului daca se poate. Nu ne intereseaza. Ne intereseaza doar sa fim noi cum credem ca suntem bine.

Viata insa are foarte multe aspecte. Aspecte care ne scapa si care intr-o zi ne vor coplesi atat de tare incat va fi greu sa ne revenim. In primul rand, vorbim despre aspectul SANATATE. Tu ce pret pui pe sanatatea ta? Dar mai ales cand faci acest lucru? Probabil cand o pierzi, ca majoritatea persoanelor. Ei bine, afla ca sanatatea trebuie protejata in fiecare secunda din viata pentru ca sanatatea este de fapt viata in sine.

Chiar daca te-am coplesit cu intrebari la care iti va fi greu sa raspunzi, fa-ti timp macar sa-mi raspunzi la una singura: Tu cat de mult iti iubesti viata?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu