Diferenta dintre natural si artificial

Intotdeauna am iubit natura, aerul curat si starea de bine pe care o am atunci cand vad cum cum rasar primii ghiocei din pamant. Nu am facut niciodata un secret din asta, ba chiar am creat acest blog pentru a-mi putea declara in mod oficial dragostea fara limite pe care o port naturii. Astazi m-am intrebat insa care ar fi principala diferenta intre ce consideram natural si ce consideram artificial.

Pentru mine, natural inseamna sa traiesc dupa principii sanatoase si sa ma bucur de lucrurile gratuite pe care mi le ofera viata. Ma informez in mod frecvent despre sanatate de pe site-uri precum Vivat-Familia.ro, iar apoi incerc sa aplic principiile care mi se par cele mai sanatoase. Mai concret, natural mi se pare incerc sa gasesc acea proactivitate care sa-mi ofere siguranta unei zile de maine mai fericite si mai productive. Naturale sunt bucuriile mici pe care le avem oricand la dispozitie si pe care cei mai multi le neglijeaza: o plimbare prin parc, un mar zemos, o reteta de mancare traditionala, etc.

Pe de alta parte, artificialul este ceea ce oamenii creeaza din dorinta de mai bine, urmarind beneficii rapide, pe termen scurt. Cu totii avem tendinta de a simplifica lucrurile cat mai mult in favoarea noastra si de a ne bucura de tot confortul posibil. Inlocuim bicicleta cu automobilul, cartile cu televizorul, mancarea gatita cu mancarea de tip fast-food, iar la finalul zilei ne intrebam de ce suntem nefericiti. Ei bine, raspunsul este chiar sub nasul nostru. Oamenii au fost creati pentru naturalete, iar subconstientul nostru stie ca modul in care ne rezolvam problemele uneori nu este tocmai cel mai potrivit. Nu ai nevoie de un examen oftalmologic sa vezi cate lucruri frumoase ne poate oferi natura si cat de fericiti am putea fi renuntand uneori la conditia noastra privilegiata de oameni moderni.

Asadar, diferenta dintre natural si artificial se reflecta cel mai bine in alegerile pe care le faci in fiecare zi. E natural sa vrei mai mult de la tine si sa-ti doresti o viata fericita. Pentru asta, nu trebuie decat sa incepi sa cauti raspunsurile corecte despre propria ta natura.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu