La ce ma gandesc toamna

Fiecare anotimp ma gaseste nepregatit din punct de vedere emotional si ma destabilizeaza. Sunt mai trist si schimbarea ma debusoleaza adesea, mai ales cand trecem de la temperaturi mari la mici. Nu pot sa spun ca sunt un fan al caldurii si ca abia astept sa vina vara, dar o prefer in locul frigului, ploilor si zapezii.



Cu toate astea, trebuie sa recunosc ca toamna imi place cand sunt zile calduroase, placute si este soare afara. Atunci sunt melancolic si ma gandesc de cate ori a trecut natura prin acceleasi schimbari, an de an. Cu toate astea nimic nu se schimba. Toamna intra totul intr-o amortire inceata, iar primavara revine la viata. Ma intristeaza uneori gandul ca vremea placuta nu o sa dureze vesnic si ca trebuie sa vina si temperaturile reci.

Nimic nu ma deranjeaza mai tare decat frigul. Pot spune ca sunt meteosensibil si ca vremea rea are o influenta foarte mare asupra mea. Daca stiu ca urmeaza cateva zile ploioase, nimic nu ma poate opri din a fi mohorat si trist, poate chiar deprimat. Toamna ma mai face sa ma gandesc la multe fructe la care am tanjit toata vara.

Am o pasiune pentru fructele de toamna si pentru mirosul si gustul dovleacului copt. Asta ar fi unul dintre motivele pentru care iubesc toamna. Dar daca vremea e mohorata, ma intristez si mai tare gandindu-ma ca imi va fi frig, ca vine iarna si va trebui sa port multe straturi de haine pentru a nu-mi fi frig.

Toamna ma poate prinde sensibil si melancolic. Problemele pe care le am de obicei devin mai puternice si mi-e greu sa le fac fata. Astenia de toamna nu ezita sa isi faca efectul asupra mea in acest anotimp. Tu la ce te gandesti toamna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu